Top filmy roku 2015

2016 je tu, tak si poďme na chvíľu ešte zaspomínať na 2015. Ak tu tvoj obľúbený film nebude, ospravedlň ma ale toto sú filmy s ktorými som sa najviac bavil. Taktiež som nestihol vidieť všetky filmy roku 2015. Nie každý z nich musí byť vo všetkom úžasný, niekedy to môže byť iba myšlienka, ktorá je dôvodom prečo je ten film na tomto liste.

Pred začiatkom chcem ešte dať týmto filmom čestné uznanie:

Project Almanac za jeden z najlepších found footage filmov o cestovaní v čase.

Sicario za až nepríjemne realisticky zobrazené ozbrojené jednotky.

Bez zbytočného zdžiavania sa pusťime do toho.

 

#10

Marvel má kopec hrdinov. Veľa z nich spoznáte prvým pohľadom. Tony Stark v obleku, veľký zelený Hulk, viking Thor, ale sú aj hrdinovia, ktorý tak veľký nie sú. ANT MAN je iný Marvel film, viac vtipný a Corey Stoll ako hlavný záporák je super. Pekne využité zmenšovanie a zväčšovanie predmetov a ľudí činí z Ant Mana perfektný film na dlhé popoludnie.nt man

#9

Dinosaury. Jurský Svet priniesol úžasný restart série s nádhernými efektami a postavami. Ako návrat do starého parku, lenže väčší, nebezpečnejší, brutálnejší a zábavnejší. Plus Indominus Rex bol super.MV5BMTc0MjM5OTI0OF5BMl5BanBnXkFtZTgwOTE5NTYzNTE@._V1__SX1388_SY671_

#8

Čo sa stane ak zabudneš človeka na cudzej planéte? V prípade Matta Damona a Ridleyho Scotta úžasný film, MARŤAN. Koncept muž proti prírode s veľkou dávkou humoru a nádherné prostredie Marsu dodali všetko, čo film potreboval.martian

 

#7

Mark Wahlberg a Seth MacFarlane ako komediálna dvojka. S medvedíkom. Ted 2 je film pri ktorom sa celé kino otriasalo smiechom a aj ja som sa smial na úžasných vtipoch, ktoré boli hádzané jeden po druhom spravil Teda zároveň aj mojou najobľúbenejšou komédiou roku.MV5BMjEwMDg3MDk1NF5BMl5BanBnXkFtZTgwNjYyODA1NTE@._V1__SX1388_SY671_

 

#6

James Bond dostal mladšiu, zábavnejšiu verziu. Tým myslím Kingsman: The Secret Service. Bol to asi najzábavnejší film o špiónoch, ktorý o sebe vedel že je šialený akčný film o špiónoch. Málokedy vie film tak dobre čo presne je. Bol to James Bond facelift pre novú generáciu, plný úžasného vybavenia, bad ass scén a zloducha, ktorý je McDonalds.kingsman

#5

Prvá dobrá moderná československá rozprávka s veľmi moderným herectvom. Sedem Zhavranelých Bratov bola rozprávka, ktorá sa nestáva repetetívnou na každé ďaľšie pozretie. Vždy sa tam dá nájsť niečo zaujímavé.poster

#4

Čo sa stane ak sa režisér Happy Feet rozhodne spraviť dvojhodinovú akčnú, jemne zdrogovanú, praktickými efektami preplnenú zbesilú jazdu? Vznikne film MAD MAX: FURY ROAD. Ak hľadáš film na posedenie bez použitia mozgu z kamošmi, tak toto je film pre teba. Príbeh je taktiež prekvapivo logický na takýto akčný film.

#3

Najväčšie prekvapenie tohto roku bol pre mňa biografický film skupiny N.W.A, Straight Outta Compton. Veľmi dobré postavy, inteligentný príbeh a najlepší koncert vo filme aký som videl. Samotná scéna “F*** the Police” bola jedna z najsilnejších v celom filme. Stiahol som si ich album, a teraz ho počúvam. Dosť často.

#2

Vybrať posledné dve miesta je naozaj ťažké. Ak by si to prehodil, v pohode. Ak tu nebol tvoj obľúbený film za rok 2015 tak sa ospravedlňujem. Toto je môj list, môžem tu mať čo chcem.

Druhé miesto obsadil najlepší animák za pekných pár rokov. Inside Out je film o emóciách plný emócií. Jeden človek mi povedal, že je to iba film o dospievaní. A v tom to je. To je ten úžasný koncept. Je to film o dospievaní. Smial som sa, plakal som, ale jeden film bol o trošičku lepší.

inside out

#1

STAR WARS: THE FORCE AWAKENS je môj najobľúbenejší film roku 2015. Prečo? Lebo mal všetko, čo som od neho chcel a ešte viac. Ako Star Wars fanúšik nič iné nemohlo skončiť prvé (možno iba Inside Out). Herci boli super, hudba bola úžasná, efekty nádherné. Super prídavok do jedinečného vesmíru.

 

Toto je odo mňa všetko, ale čo bol tvoj najobľúbenejší film roku 2015? Neváhaj to napísať do komentárov.

Pridaj komentár

