Najhoršie filmy za rok 2015

Po tom čo sme mali najlepšie filmy, poďme sa presunúť na tú opačnú stranu. Na najhoršie filmy tohto roku. Ak si však mal s nejakým z nich zábavu, to je úžasné a dôležité. Taktež som nevidel každý film roku 2015 tak ak tu tvoj najmenej obľúbený nebude, prepáč. Tie filmy nie sú zlé, niektoré ma jednoducho iba nebavili.

 

#5

Tommorowland

Tommorowland je film s Georgeom Cloonyem a nejakými dievčenskými herečkami. Film je strašne pomalý a nezáživný. Problém je, že dve tretiy filmu sa dostávajú do toho miesta a na konies zistia, že Tommorowland je niečo iné kde sa ani neoplatí žiť.

#4

Pixels

Od filmu s Adamom Sandlerom som čakal málo a dostal som ešte menej. Kevin James ako president? V žiadnom prípade. Fakt, že záverečné titulky sú zábavnejšie ako film samotný dokazuje aký je to zlý film.

#3

Insurgent

Divergencia bola zlá. Toto je horšie. Všetko je horšie. Reterdovaný príbeh, príšerné postavy a zle natočené akčné scény (ak ich cheš volať akčnými). Celkovo zlý zážitok.

 

#2

Rozhodnúť sa medzi najhoršími dvomi bolo ťažké. Nakoniec som sa rozhodol, že keby som si mal jeden pozrieť, ktorý by som si pozrel “radšej”.

Maze Runner 2

Druhý YA sfilmovaný román spravený iba kôli peniazom. Neodpovedá žiadnym otázkam z prvej časti a celkovo nenapĺňa ničím, iba prázdymi lakačkami. Na opačnej strane film má úžasnú kinematografiu, z kaýdej sekundy sa dá spraviť pekný obrázok. A tu je ten problém. Ak ide najlepší fotograf po ulici a zbadá hovno, môže ho nafotiť najlepšie ako vie ale stále je to hovno. Maze Runner 2.

 

#1

Fan4stic

Najhorší film roku je štvrý pokus o Fantastickú Štvorku. Zlý pokus. Prvých 40 minút je film iba zlý. Potom je príšerný. Hlavne záporák Dr. Doom. Najhoršie CGI roku 2015

 

Pridaj komentár

