Captain America: Civil War -recenzia

Pred začiatkom by som chcel upozorniť, že na stránke ComiXology je až do 11. mája 80 percentná zľava na komiksy týkajúce sa Civil War.

2016-05-05-1462415681-9859308-captainamerica

Captain America: Civil War je tretí film zo série Captain America a druhý Captain America film natočený bratmi Russo. O čo vlastne vo filme ide je, že vláda si myslí, že by Avengers mali byť kontrolovaný. Najprv by vláda a OSN musela schváliť misiu a až potom by tam išli a postarali sa o problém. Tony Stark je za, že by mali byť kontrolovaný, zatiaľ čo Steve Rogers si myslí, že Avengers musia mať voľné ruky a keď začnú byť kontrolovaný, tak kde tá kontrola skončí. Koľko im vlastne vláda zamietne a koľko povolí. Obaja majú aj viac argumentov, ale to už by boli spoilery. Pointa je, že majú úplne rôzne názory a z toho BUM!, občianska vojna.

1453319820

V tomto filme je viac rôznych filmových príbehov naraz. Máš tu pokračovanie ku Avengers a pokračovanie ku Captain America: The Winter Soldier. Civil War časť je to pokračovanie ku Avengers ale tento film je hlavne pokračovanie ku Captain America: The Winter Soldier.

Čo je úžasné vrámci tej Civil War časti je to, že vidíš obe strany tejto hádky. Ja som bol celý čas TeamCap ale počas filmu som párkrát zmenil postavenie a stál som s Iron Manom. A to je super. Bratia Russo dokázali v tomto filme vybudovať vzťahy a reálne postavy na ktorých ti záleží, vďaka ktorým je potom tá Civil War časť ešte lepšia.

civilwar_punmagneto

Všetky postavy sú dokonale vykreslené, každá ako ľudská bytosť. Ale ja budem hovoriť iba o niektorých. Black Panther. Black Panther bol naozaj zaujímavý, silný a veľmi sa mi jeho postava páčila, ale nie som z neho tak unesený ako zvyšok ľudí. Aspoň tak to vidím.

Zimný vojak a.k.a Bucky je jedna z najlepších postáv vo filme. Rozumieš, čo spravil a prečo to spravil, ale hlavne vidíš následky. Steve Rogers aj Tony Stark sú, ako vždy, úplne super. Boli však tri postavy (superhrdinské), ktoré úplne vinikali. Ant-Man bol neskutočný. Nemôžem viac povedať, lebo spoilery, ale Ant-Man bol taký úžasný, že sa teším na Ant-Man 2.  Scarlet Witch je tá najviac OP (Over Powered) postava celého filmu. Ona dokáže viac menej všetko. A kým je to v pohode v komiksoch, do tohto filmu mi to až tak veľmi nesadlo.

Spider-Man. Ja som veľký Spider-Man fanúšik a Marvel konečne spravil neskutočne dobrého Spider-Mana a úžasného Petera Parkera. Tom Holland JE Spider-Man. A tak to zostane.

captain-america-spider-man

Boly dve malé veci, čo sa mi nepáčili a to, keď bol Tony v kostýme ale bez masky, raz alebo dvakrát to vyzeralo divne a neprirodzene. Tá druhá je taký menší spoiler, tak ak si nechceš skaziť prekvapenie, nečítaj nasledujúce riadky. Spoiler: Vadilo mi ako nevyužili Crossbonesa, jedného z najlepších asasínov v Marvel vesmíre. Bol veľmi rýchlo preč. Nijaké iné problémy nemám.

Captain America: Civil War je najlepší komiksový film tohto roku (čo síce zatiaľ veľa neznamená) a jeden z najlepších MCU filmov. Humor, kamera, akcia všetko je pekné a dobre spravené. Nové postavy sú všetky veľmi dobre vystavané, rovnako ako aj tie staré. Všetci majú svoju motiváciu a keď sa občianska vojna začne, pozerá sa na to úžasne. A to, že poznáš každú postavu, znamená, že pri bitke držíš palce všetkým a dúfaš, že nikto neumrie.

5/5

+Postavy

+Civil War konflikt