Hľadá sa Dory -recenzia

Predtým ako začnem, chcel by som hovoriť o dvoch veciah. Prvá je oznam o tom, že v najbližších dňoch bude počet príspevkov menší, kôli tomu, že som v poslednej dobe naozaj vyčerpaný a budem potrebovať prestávku. Ten druhý je, že keď som bol v kine na tomto filme, za mnou sedel školský výlet, vďaka ktorému som si film vôbec neužil a to ma inšpirovalo k napísaniu článku o tom, akých idiotov do kín púšťame.

finding-dory-trailer-poster-international

Hľadá sa Dory začne Dory dostávať útržky svojej pamäte o rodičoch späť a s pomocou Nema a jeho otca sa ich rozhodne hľadať.

Hneď zprva musím spomenúť, že dabing je úžasný. Aj keď mám rád filmy v originálnom znení, bolo to naozaj dobre predabované. Dory je super hlavná postava a má neskutočne veľa osobnosti v sebe. A aj keď som si nebol istý ako Pixaru pôjde z vedľajšej postavy spraviť hlavnú (pozerám na teba Minions), tu sa to podarilo. A to, že Dory stále niečo zabúda a stráca sa vedie ku veľa vtipným momentom s zaujímavými postavami. Popri Dory je však najlepšou postavou chobotnica Hank a veľryba Viera, ktorá trpí krátkozrakosťou. Je to však priateľstvo Dory a Hanka, čo posúva celý príbeh vpred.

hank20the20octopus20and20dory20finding20dory20

Jediný problém, ktorý som s filmom mal bol koniec. Trikrát to vyzeralo, že film skončí, ale potom na chvíľku znovu kopol do vrtule. A keď už naozajstný koniec prišiel, zdal sa mi strašne rýchly a odrezaný.

finding-dory-k215_33ag_pub-pub16-213

Celkovo je Hľadá sa Dory jeden z najlepších animákov tohto roku a veľmi príjemné pokračovanie podmorských príbehov. Fantastický dabing, ako vždy pekná animácia a veľmi dobre napísané postavy robia z tohto filmu jedinečný zážitok, na ktorý sa oplatí minúť peniaze.

4,8/5

+dabing

+animácia

+postavy

+chobotnica Hank

-pomalšie tempo na konci

 

Pridaj komentár

