Domov pre neobyčajné deti slečny Peregrinovej/ Miss Peregrine’s Home for Peculiar Children -recenzia

Toto je prvýkrát od Zootopiečo som chcel nejaký film vidieť ihneď znovu.

11792165_10153491949883633_1099608705898020516_o

Domov Slečny Peregrinovej pre Neobyčajné Deti je najnovší film Tima Burtona a je to filmová adaptácia rovnomennej knihy. Knihu som nečítal a do filmu som išiel s veľmi nízkymi očakávaniami. Čakal som Burtonovských X-menov, no dostal som niečo oveľa lepšie.

miss-peregrines-home-movie-banner

Tento film je o chlapcovi menom Jake, ktorému nedávno umrel dedko. Ten mu ako malému hovorieval príbehy o zázračnom mieste,  ktoré môžu deti nájsť a cítiť sa tam bezpečne, pokiaľ mali niečo, čo na nich bolo divné alebo iné. Raz sa túto školu Jake vydá hľadať a cez jaskyňu sa dostane do 40.-tych rokov minulého storočia. A odtiaľto naše dobrodružstvo začína.

Miss Peregrine’s Home For Peculiar Children je silno Burtonovský. Gotická škola, zaujímavé kostýmy a nádherný vizuál všetkého na obrazovke. Všetko vyzerá a znie úplne úžasne, Soundtrack je jeden z najlepších aký som počul za poslednú dobu. Od obleku slečny Peregrinovej cez vzhľad školy až po detaily na kuši, zo všetkého cítiť úžasnú atmosféru. Film je úžasne zahraný, všetci herci boli veľmi dobrý, hlavne Eva Green ako Peregrinová. Hlavná postava Jake sa mi tiež zdala veľmi dobrá a uveriteľná.

Všetky deti v domove boli veľmi zaujímavé a všetci dostali približne rovnako dlhý čas na obrazovke. Samozrejme, niektorí viac a iní menej ale všetci približne rovnako.

peregrins-gallery10-1

Čo by niekto mohol vnímaž ako negatívum sú over-the-top herecké výkony. Toto platí hlavne pri Eve Green a hlavnom záporákovi Barronovi, ktorého hrá Samuel L. Jackson. Mne to vôbec nevadilo, práve naopak, dotváralo mi to tento šialený svet.

Domov Pre Neobyčajné Deti Slečny Peregrinovej je výborná Burtonovka a úžasný film. Vizuálne nádherný s úžasným prostredím a hudobne zapametateľný. Čo sa týka hereckých výkonov, film je v miestach over-the-top ale ilúziu to nezkazí.

Domov Pre Neobyčajné Deti Slečny Peregrinovej/ Miss Peregrine’s Home For Peculiar Children je svätý.

5/5

+Burtnov štýl

+Vizuál

+Hudba

+Herecké výkony

+Svet

Pridaj komentár

