V mene krvi/ Blood Father -recenzia

Blood Father je zatiaľ najlepší akčný film roku a pritom obsahuje iba tri alebo štyri silno akčné scény.

maxresdefault

V Mene Krvi je o mužovi menom John Link, ktorý spokojne žije v karavanovom mestečku. Svôj čas vo väzení si odsedel a všetko čo hľadá je pokoj a kľud. Všetko sa však zmení, keď mu zničoho nič zavolá jeho stratená dcéra Lydia s oznamom, že po nej ide drogový cartel a John teraz musí ako každý správny otec ochrániť svoju rodinu.

Mel Gibson je bez debaty najlepšia časť filmu. Jeho postava je na akčný film celkom hlboká a hlavne je to sympatický chlap čo chce hlavne pokoj. V momentoch keď sa však naserie je to ten najnebezpečnejší človek v miestnosti a jeho šialenosť v určitých momentoch dosahuje až Mad Max úrovne. Čo sa týka zvyšku hercov, tak tí sú v pohode a ničím veľmi neprekvapia.

hqdefault

V celom filme sú iba štyri akčné scény ale sú spolu s postavami a príbehom tak dobre nakombinované, že si to človek nevšimne. Samotná akcia je napínavá, drsná a neskutočne dobre natočená. V Mene Krvi dokázal spraviť niečo už pomaly nemysliteľné v dnešných akčných filmoch. Každá guľka bola cítiť a každý výstrel mohol byť smrteľný, či už zo strany hrdinu alebo záporákov.

Blood Father je neobyčajne zábavný akčný film, ktorý si bohužiaľ za svoju dobu v kine všimlo príliš málo ľudí. Mel Gibson je späť vo forme a hrá veľmi silnú a komplexnú postavu, ktorá je rovnako ako aj príbeh filmu prekvapivo hlboká na takýto film. Herecké výkony sú dobre zvládnute aj keď nevynikajú a síce tých akčných scén vo filme toľko nie je, tých pár je neskutočne zábavných, krvavých a bravúrdne zvládnutých. Škoda, že film je predsa len predvídateľný, málo vyniká a o mesiac si ho už nikdo nebude pamätať.

V Mene Krvi/ Blood Father sa oplatí kúpiť na Blu-Ray

3,7/5

+Mel Gibson