Tri Trailery #1: Spider-Man, Apes & Baywatch

V poslednej dobe dostávame neskutočné množstvo trailerov na veľmi zaujímavé projekty. A aj keď by som veľmi rád hovoril o všetkých z nich, je to niečo príliš vyčerpávajúce. Ako náhradu som však vymyslel nový projekt “Tri Trailery”, kde kadžý týždeň v sobotu hovorím o troch traileroch. Jeden z nich bude zlý, druhý výborný a ten tretí bude zlatý stred. Samozrejme, všetko je to len môj názor.

#3: Spider-Man: Homecoming

Nie je to veľmi zlý trailer, ale mňa vôbec nechytil. Čo sa mi páčilo? Vulture a Robert Downey Jr.. Okrem toho mi nič neprišlo veľmi výrazné alebo zaujímavé. Samozrejme, je to Spider-Man (čo je úžasné), ale momentálne nemám príliš málo dôvodov na to, aby som sa na tento film tešil.

#2: BAYWATCH

Baywatch bude pri najlepšom popcornová zábava. Viac od toho nečakám a tento trailer mi dal presne to. Pekný pomer akcie a humoru, s hlavnou trojcou skladajúcou sa z Zaca Efronca, The Rocka a Alexandry Daddario. Ako som povedal, veľa nečakám ale aj tak vyzerá Baywatch zábavne.

#1: War for the Planet of the Apes

Čo iné tu malo byť?? Veľkolepé zakončenie úžasnej ságy. Andy Serkis vs. Woody Harrelson. Caesar vs. ľudstvo. O týchto dvoch minútach by som mohol napísať samostatný článok (a asi to aj spravím), ale zatiaľ iba rýchlo spomeniem dve najlepšie veci z traileru. 1: Vojna opice proti ľudom na SNEHU 2: Vyzerá to tak, že Caesar stratil všetky zostávajúce sympatie voči ľuďom a teraz sa stará iba o svojich.

Pridaj komentár

