Tri Trailery #11: Justice League, A24 a Spider-Man

Desať dní ubehlo a nás čakajú ďaľšie tri trailery. Poďme na to!

#1: Justice League

Justice League je momenálne jeden z mojich najočakávanejších filmov tohto roku. Dúfam, že film bude rovnako dobrý ako tento trailer. Jason Momoa ako Aquaman, J.K. Simmons ako Jim Gordon, Cyborg- všetko vyzerá úžasne. Aquaman je zatiaľ moja obľúbená postava. Už len aby bol november. Neviem sa dočkať.

Viackrát som už spomínal svoju lásku voči štúdiu A24. A práve preto sa nadprirodzene teším na ich najnovší projekt, A Ghost Story. Hneď si musíme niečo ujasniť. Toto nie je strašidelný film o duchoch. Toto bude skôr pomalá “meditácia” o láske, živote a strate milovaného rozpovedaná cez príbeh dvoch zamilovaných ľudí. Film režíruje David Lowery ( Pete’s Dragon (2016)) a v hlavných úlohách uvidíme Caseyho Afflecka a Rooney Maru. V USA má film stanovenú premiéru na 7. júla, no či sa ku nám dostane je nejasné.

Prvý trailer na mňa neurobil veľký dojem. Tento si ma získal späť. A aj keď možno ukazuje priveľa, mne to nevadí. Videl som Iron Mana, Spider-Mana a Vulturea. Pre mňa je najväčší ťahák filmu práve Michael Keaton v roli tohto…divného…záporáka. Tak či tak, vyzerá to ako jeden z lepších Marvel filmov a ja sa celkom teším. Spider-Man: Homecoming má u nás premiéru 6. júla.

Pridaj komentár

